Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.11.2011 18:31 - Първият хонорар на Ивана - 3,50 лева
Автор: adelphia Категория: Други   
Прочетен: 1158 Коментари: 0 Гласове:
0



image

Ивана

Влюбвам се в най-неподходящите мъже, още не съм изпяла песента на живота си, каза изпълнителката на "Шампанско и сълзи". "Нито си пия кафето с премиера Бойко Борисов, нито си говорим и си пишем по телефона денонощно. Поздравяваме се по празниците с по някой есемес. Това, което се писа за нашите отношения по медиите, са пълни безумици," отсече звездата.

"Първият ми хонорар беше 3,50 лв., спомня си певицата Ивана, която от 16-годишна пее по ресторанти. Ходехме да си вземаме хонорарите от дирекция "Музика", разказа изпълнителката в предаването "Нека говорят с Росен Петров" по bTV.

"За първи път се влюбих в 7-8 клас в един съученик. Обикновено се влюбвам в най-неподходящите мъже, и те са все лошите момчета. Аз бях отличничката, комсомолския секретар, а той беше издънката.

Най-доброто предстои да го изпея, все още не съм изпяла песента на живота си," казва Ивана. Името става емблема, когато го изпълниш със съдържание", убедена е певицата на народа.

"Сега съм щастлива, не защото мъжът е до мен, а от малките неща. Радвам се на по-дребните неща, а не на големи работи. Сега ми стига детето ми, близките ми да са здрави и да са до мен," доверява Ивана.

Дъщеря й Теодора, пък, с чувство за хумор казва за звездната си майка: "Ужасна е, крещи, вика, мрънка, но като е на кеф, сме добре вкъщи. С мама се живее лесно, стига да я познаваш или да я усещаш.

Има прекрасно чувство за хумор, направила е всичко за мен. Време е и ти да бъдеш щастлива и да помислиш за себе си," каза още Теодора.



Тагове:   бТВ,   попфолк,   хонорар,   Ивана,


Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: adelphia
Категория: Музика
Прочетен: 86219
Постинги: 29
Коментари: 17
Гласове: 23
Архив